måndag 12 april 2010

Supertrött..

Har precis spacklat färdigt det sista i vardagsrummet nu. Att det ska ta en sådan tid. Jag vill ju ha färdigt allt nu. Men blir tyvärr inga bilder för jag hittar inte innan-bilderna och nu börjar jag bli allt för trött för att kolla igenom alla bildena vi har.

Mitt i all renovering så råkade jag slå ner min ena lampa. Blir till att köpa en ny när allt är klart. (eftersom vi absolut inte kan ha några av de andra som står i förrådet). Man kan aldrig få för mycket lampor om man frågar mig. Fråga man G så suckar han bara och skakar på huvudet =) Vi del ar inte samma kärlek för lampor =)



Bild. Halens.se
(En sådan var det jag slog sönder. Blir nog att jag beställer en likandan fast en vit i stället.)

Borde väl igentligen gå och lägga mej, men jag tänkte stanna uppe lite längre för att vänta in G. Han är på väg hem från göteborg med min pappa och bror med en båt. Fast det blir väl att man somnar på soffan i stället=)

Nej nu ska jag göra mig en kopp thé och slänga på en film.

Ha det gott.

1 kommentar:

  1. Hej vad spännande att ni ska bygga. Jag har inte orkat läsa hela bloggen, men vad jag förstår så väntar ni på bygglov. Vi ligger lite före er (vi har bygglovet klart) men har inte kommit igång ännu. Vi väntar på att vårt projekt ska sätta igång och ska ta itu med att sälja vårt hus.
    Lycka till!

    SvaraRadera