torsdag 9 december 2010

Torsdag!

Sitter just nu och njuter av en kopp te och av lugnet. C är i skolan och A sover ännu. Idag vankas det jobb. Börjar kl 12 och slutar halv 10 i morgon fm. Långt pass men sen är jag ledig lördag, söndag och måndag =)

Igår var vi på adventsfika på A:s dagis. Var jättemysigt och barnen tyckte det var kul att föräldrarna kom på besök. Fröknarna blev jätteglada för den julgrupp vi köpte till dem.

Senare på kvällen var det stallet som gällde. C skulle öva inför Lucia och jag skulle rida lektion. Det stod hoppning på schemat och jag hade fått den hästen jag gillar bäst. Det gick kanon och C sa till mig efteråt att de andra tyckte nog jag var häftig för jag nästan flög över hinderna =) Man kanske skulle satsa på ett liv sin hoppryttare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar