fredag 28 januari 2011

Städ och shopping!

Idag hade jag hoppats på en sovmorgon till 9 i alla fall, men det tyckte inte barnen. Lika bra att stiga upp och sätta igång med dagens att göra lista. På schemat står det städ. Senare i eftermiddag blir det en tur tull Växjö för att se om jag hittar nått nytt till garderoben.

Imorgon ska vi på företagsfest med G:s jobb. Det blir Helsingborg denna gången. Vi ska tura över till Helsingör och äta lunch på båten. Senare på kvällen ska vi på Wallmans salonger och natten spendera vi på hotell. Hoppas att det kommer att bli kul. Måste bara komma på vad jag ska ha på mig. Lutar åt en svart volangklänning från Gina Tricot som jag köpte innan jag fick A.

Trevlig helg..

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittar något festligt och att morgondagen blir underbar =) kram

    SvaraRadera