lördag 8 januari 2011

Snart beställd.

Nu har jag nog bestämt mig för en av ridhjälmarna. Men jag har inte haft möjlighet att prova mer än den ena och givetvis den jag inte ska ha.

Så det blir en liten chansning eftersom jag ska beställa min från England Men det blir nog bra. Kan ni fatta att samma hjälm är 1000kr billigare om jag beställer den från England än om jag skulle köpa den här i Sverige Och då är även frakten medräknad.. Helt sjukt.

Annars tar vi en lugn helg här hemma.. Eller tanken var att vi skulle det men i förmiddags ringde dem från G:s jobb så han fick ner och jobba några timmar. Men jag har bara varit hemma och myst. C:s kompisar har avlöst varandra här hemma så det har varit full rulle..

Hoppas ni har haft en trevlig lördagskväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar